Ojojojj..

Nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta?
Btw så har jag tydligen fått svar på varför man/någon
gillar min blogg... .. För musiken jag lägger upp .____.''
Vet dock inte om den gillar den eller skrattar för min
tröga smak? xDD

Menmen.. Sånt är livet, sånt är livet
så mycket falskhet bor det häär~
Det man förlorar, vinner en annan...
Ojoj.. Tror det får bli dagens lilla låt kom jag på (:
Den är som mysig och sorglig på samma gång T^T 


*några minuter senare*
..... ...
Jag kan inte lägga upp något musikklipp D':
Fan ta Youtube!! >.<'' 

Det går inte... Med något klipp! D'':

Länkar väl upp en awesome låt då ^^
Den må vara på tyska, men svängen i den är underbar!

Och angående headern så ja..
Jag valde Undertaker för att jag tyckte att den blev finast..
Pokémon är awesome! men måste först kunna göra en bra header
innan jag använder den ^w^  ♥






Kommentarer
Postat av: Pootch

Men heyhey, jag diggar inte din blogg enbart för musiken (även om den pwnar, som tdg t.ex :D ) utan den är ju bara ett plus på det hela :D Du skriver ju gode skoj grejer också, och varenda gång jag ska se en ny anime så kollar jag vad du skriver om för anime, sen ser jag den ^^> och i nio fall av tio så ser du bra animeer, så du har ju grym smak också :D Bara så du inte tror att det är musiken som är bra på din blogg, oh no! Du är ju grym rent allmänt :D

2011-01-20 @ 13:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0