Hundra år sedan

En failbild på mig då jag fixade håret för några veckor sen xD

Hur som helst, har precis gjort omprov i engelska och jag måste
få säga själv att jag tyckte att det gick ganska bra (:
Eller ja det är vad jag tycker, men hur det egentligen gick har jag
inte en blekaste aning om. Men man hoppas på det bästa
inte sant? ^^ Sitter just nu på svenska lektionen och lyssnar på
det svenska språkets historia, intressant men tråkigt på samma
gång.. Kanske är det för att man inte var med ifrån början -.-

Lyssnar på Arashi =___=
Dom såg bara ut att ha så kul när dom inte står på scenen så jag
ville kolla upp de men hittade inte så mycket ^^' *suger på att söka!*
så lyssnar i stället på deras musik.. Det är så inte jag om jag
ska vara ärlig xD Men ja nu blev det visst så tills vidare -.-

Nej Buck-Tick eller M.O.V.E ska de vara! :'D


Arashi D: Eller den där är okej det kan jag faktiskt hålla med om^^'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0