Ingenting att göra....

Hej alla glada ^^
Idag har man varit i köket och bakat lite granna.
Gjorde Pitepojkar och packeterade kolor till Öppet hus -.-
Det gick väl bra men geeh det har varit lite smådrygt.
Trött, vill knaka till ryggen som FN och mått illa som vanligt D:

Hmm.. Men annars har vet väl varit bra, fick bättre lunch
än skolans äckelpäckel. Lite fläskfilegryta med ris de ni ;D
Nej men nu vet jag inet riktigt vad jag ska göra, klockan är
inte ens sex och jag har inge att göra!! D:
INGE!!! DDD8

Har varken fått nå på FB, bdb eller någon annan rolig sida ):
Vill inte måla/rita heller... Tror jag tar och sitter i min ensamhet
i mitt mörka rum och lyssnar på 30 seconds to mars ♥


Gud vad jag älskar den där videon!! D: Leto är så het!! >w< ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0