Paketera hela dagen lång~

Urgh D: 

Har varit i köket hela dagen idag och packeterat kolor, fudge, praliner mm...
Inte okej men de var ändå lite småkul på någe vis xD Åt lunch på skolan sen
eller.. Åt och åt.. Tuggade på nå morötter tills jag blev galen, korven såg ut
som nå som hunden har släpat in D: Och luktade seriöst... nå de inte borde
göra så nej tog en tugga å inge mer ville inte chansa mer än nödvändigt! ^^'
Aja så såg inprincip min dag ut..

Ahh.. Btw så köpte jag en tidning på väg till bussen för att ha nå att göra +
att den såg bra ut och de var den också! Det blev de senaste nummret at
'Allt om Vetenskap Historia'. Ja jag gillar historia okej D: Tycker att det är
spännande och fascinerande och man får alltid lära sig nå nytt (:

Hoppades även på att jag skulle ha fått min LEVEL tidning..
Men fan heller att den hade kommit.. börjar bli lite arg nu över de D:<
Vill ha min jäkla fuckng tidning!! >______<''


Btw idag bokade jag mina tåg biljetter till Gävle :'DD
Nu är det bara att vänta in Con biljetterna dåee ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0