SKA HA!! DD8<

ARGFSALALA,AÄNDÄ DGKNEOE M......

JAG VILL HA EN RITPLATTA.... NU!!! D8<
Aja var på Media Markt i Söndags och kollade
lite och hoppades på att hitta lite godis och jaaaa
det gjorde jag!!! 8DD Men kunde tyvärr inte köpa
någon då... Så det får vänta tills Mars för då HAR jag
råd med en och jag SKA fan i mig ha en!!
Och när det väl finns att köpa i närheten så vill
jag verkligen inte missa chansen att införskaffa en..

Sure jag har inge emot att rita på papper, verkligen
inte men de blir så jobbigt att lägga upp dom då
ingen vet hur scannern i huset funkar och jag suger
på att ta kort.. Och tar man kort så är det en massa
jäkla tjorv med att fixa till bilden så den ser bra ut..

Så en ritplatta är hemskt effektiv då man ritar/målar
direkt på datorn och det blir inte kvar en massa
märken av saker man har försökt sudda bort :''D

Hur bra är inte de asså?
Så nu efter att ha önskat sig en platta i över 4år
så är det äntligen dags att skaffa sig en~

Okej att det är 4 månader kvar..
Men dom går fort så de är inget att oroa sig för :'3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0