Snabb inlägg~

Skriver ett snabbis inlägg nu för ska sova och dom andra vill de också XD

Hur som helst nu sammanfattar jag min dag kort och enkelt ^^
Vaknade kring nio då jag hörde mor gapa på lillebror men jag
iden verkligen, verkligen inte kliva upp så låg och drog mig en
stund till innan jag bestämde mig för att resa mig ur sängen
och masa mig ner i köket för att äta och sega lite mer xD

Hur som helst så blev det senare att fara till stan(mor skulle
till läkaren) så jag och lillebror(den andra) kollade runt lite
tills det var dags att fara hem igen ^^ Jag letade efter lite
hårfärg men fann tyvärr inte de jag ville ha D:
Ville ha blåsvart och röd, hade tänkt göra topparna röda
och resten svart~ Älskar den blåa färgen ♥

Aja de får bli lite senare då jag har pengar och när de finns inne xD

Idag har man gjort mat.
Det blev hemmagjorda hamburgare med massa gott på
och ska jag vara ärlig så gick de att äta och jag gillade de! ♥

Sen senare efter att ha varit ut med hundarna ett tag städade
jag upp i köket och började sedan att baka lite chokladfondant..
Och av någon jäkla anledning så blev dom hårda igen D:<
Måste ha ugnen på för hör värme D'':
Måste lyckas med dom nästa gång!

Aja.. Nu är det snygg och städat i köket så nu ska jag
ta att lägga mig å sova ^^ Hur har eran dag sett ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0