Spela med älsk~

Tihi~
Snart går bussen och idag ska jag inte enda hem..
Nejnej idag ska jag droppa förbi hos underbara
Caljo och mysa där.. Vet inte hur länge sedan det
var jag var hos hennes sist... Få see...
Biblo är typ... Hmm... minst 4månader i alla fall D'':
Och idag ska jag äntligen få se den lilla söta
lurvasen och nysa lite på de också.. Men de kommer
det att vara värt.. Får ju vara med min underbara! :')

Viii ska tydligen spela L4D och det kommer att bli
AWESOME!!!! *kommer att dö det första jag gör!*
Ska se om jag lyckas skjuta någon underbar liten
Hunter denna gång UTAN att bli uppäten! :'D


Dessvärre så skulle mor jobba kväll och jag borde
vara hemma och göra middag men ja... ja..
Nä det får bli för en middag nu känner jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0