Bilder på råttisar

Tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder på råttisarna som jag har tagit idag ^^
Dom fick sig ett litet bad, vilket inte var så uppskattat <'3
Nu stökar dom runt inne i täcket och jag får fan inte ut dom! D:
Stökiga små barn~ Dom borde få lite smisk tycker jag minsann!

#1 Grym försöker med alla medel att rymma! Dx

#2 Grym åter igen xD

#3 Blixten säger hej~

#4 Bröderna Bus~

#5

#6 Puss på kranen? xD

#7 Dom är så söta då dom kliar sig ♥

#8 En Blixt tittar fram~

#9 Jag tror någon har de lite mysigt här...
Vill gärna vara med, synd att man inte ryms D:


#10 Långa morrhår eller vadå? xD

#11 Tittut!

Sååå de var lite bilder på dom deja (:
Slänger även upp en bild på sockerkakan medans jag ändå håller på~
Rulltårtan hann jag inte få någon bild på, den blev ändå så ful så 
det var då inget att oroa sig över. Tur att den smakar bättre än den ser ut Dx

#12 ... Jag får träna på att ta kort
på kakor känner jag =.=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0