Måndag igen

Nu har jag suttit och skrivit av mig lite grann och ska nu göra
mig klar för sängen. Hör hur den ropar på mig genom musiken D:
Gjorde nå megaspecial rulltårta på skolan idag och ja, nä vet inte om den
såg så god ut... men det är ju inte jag som ska äta den tack och lov!
Jag menar rulltårta med smörkräm, marsipan, grädde och banan Dx
Hur snuskigt låter inte de?

Såg även klart Hammar Session idag och gud, slutet var underbart och jag
grinade som ett barn, satt även och rös i typ 45min efter de var slut.
Vill verkligen se om den nu på en gång men var dum och började se två andra
dramaserier där Hayami är med. Dx
Får se klart dom och sen börja se HS igen!
För de är den verkligen värd och musiken i den är så underbar! ♥

Är ledig i morgon och på onsdag äre dags för Påskbuffé och tydligen hamnade jag i serveringen, inte okej...
Kommer att tappa en kniv eller nå på nå folk Dx
Det känns då som de i alla fall!
Ehh, nej nu måste jag samla mig och ta de lugnt, tänka på bra tankar :D
.... De kommer ändå att skita sig! -____-'




De jag gillar med musiken är att det bara är att luta sig tillbaka, sluta ögonen och drömma sig
bort för några sekunder och bara njuta av livet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0