Ny bok~

Beställde en ny bok för någon dag sedan och längtar verklien tills den ramlar ner
i min lilla kära postlåda 8D Mor får många paket nu på senare tid så då vill jag
också ha nå... Förutom att mina är hemskt mycket tråkigare än hennes men ändå xD
Jag menar böcker... De kan vara coolt, ibland^^'

Detta är boken som snart kommer hem till mig♥
Hann aldrig läsa klart den och vill inte ha någon av bibliotekes böcker hos mig under
sommaren så löste de helt enkelt med att köpa en. Betydligt billigare än ifrån affären
men tyvärr så är den i pocket form ):

Bok1

Sist jag fick någon kulig bok så blev jag jätte häppy och det var denna :3

Bok2

Fin eller hur :') ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0