Packa...

Gaaah!!
Jag vill inte på den satans vårvandringen i morgon.
Jag menar de blåser storm och regnar där efter också
och de kommer typ inte att sluta fören på Onsdag eller
så. Jag hoppas bara att våra tält är regntäta!
Dessvärre så tror jag inte att min väska är de ;___:

Hur som helst så kan vi ta gårdagen lite snabbt ^^
For som sagt på Wano/Luleå och ja. De var trevligt men
det var så satans segt så nje, har varit med om roligare ^^'
Men jag fick prata om lite OP och äta super god mat~
Sen såg jag en helcool film på tvn. Älskar såna där filmer
då dom trollar lös så hårt och ändå kommer unan med
tonvis med pengar =w= Helt underbart ♥
Den hette typ Ocean's eleven. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0