Packning = Så tragiskt!

Har hållit på att packa nu sen...
Tio typ och nu är den snart två och allt jag har lyckas packa ned är sovsäcken Dx
Sure, har ju fixat iordning en del andra saker men fortfarande. Det går så fruktansvärt
segt så de finns inte! Är inte alls pepp på detta och vill verkligen inte alls göra det heller!

VARFÖR SKA DOM SKICKA UT OSS I SKOGEN?!
Finns ju ingen mening med de hela!! D8
+ Vi har inget kök så mat går de typ inte att göra*våran lärare verkar inte ha
så stor koll på saker och ting och verkar vara allmänt virrig...*
+ Det regnar och blåser som fan och kommer att göra det tre dar framåt -.-

... Går snart och gräver ned mig någon stans!

Nej tror bestämt att jag ska försöka packa klart så kan jag spela lite
Team Fortress 2 sen och avreagera mig! :')



Den där videon gör mig alltid så glad :') That's why I love TF2! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0