Biljetter bokade!

Nu så har jag äntligen bokat biljetterna till Linköping.
Och F*N vad jag hatar SJ's fula äckelknep!
Ringde först och skulle prova för de fanns någon form
av 'rabatt'... In my ass! Eftersom att jag hade sj uppe 
på datorn så såg jag ju allt och inte då blev de nå över
800:- och då tyckte hon att jag skulle boka själv vilket
jag också tänkte ifall de blev för dyrt.


Så vi tackade för oss och la på och så började jag knappa
in för att betala då. Nej tror du inte att dom fula äckelbarnen
ökade priset på en av biljetterna bara för de! D:<


Tyvärr så fick jag ta en annan biljett så jag kommer fram 
till konventet senare än jag hade tänkt, mycket senare än
vad jag hade tänkt och ville! Kommer inte att ha bra samvete
över detta, men är man seg så är man. ''/


Men nu är då biljetterna bokade så nu behöver jag inte oroa
mig för de nå mer i alla fall ^^ Nu är det bara att fortsätta 
spara och peppa in för sommaren och Linköping.


De kommer att bli fett nice! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0