Lugn Tisdag

Blev inga lektioner idag då läraren är upptagen med att
leka Nationellavakt. Inte gnäller jag för det, sitter hellre hemma
och gör arbete än där. Även om risken är stor att det inte 
blir så mycket gjord, men det blir det inte där heller alla
gånger ^^'' Men idag blir det att skriva klart texterna och tvätta
kock och serveringskläderna så det är klart till i morgon~

Nej nu ska jag kasta i mig dom sista pillermojerna och
hoppa i duschen. För att sedan vara flitig med läxa för 
att sedan fara till T-läkarn. Familjen skulle även till mormor
idag och fira henne(fyllde år i Lördags) och jag vill verkligen
följa med Dx Hoppas bara att min klasskompis som då
redan är på hotellet inte dödar mig <'3 Hon förstår nog...
Hoppas jag TT___TT

#1 Herp derp, tur att det inte är mer än såhär just nu~


#2 För snart kommer även pollenmedicinen Dx
 
#3 


#4 Tänkte jag kan liva upp stämningen lite med Tok Frans som bor på bordet ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0