Olja och metaller~

Sitter och pillar med ett urverk och det luktar metall och olja om fingrarna ♥
Alla hjul snurrar men det märks att det behövs en isärplockning och
upptvättning av den lilla maniken. Men om allt stämmer av det som jag 
har sett på bilder och lyckas hitta så ska jag nog kunna få den att gå
igen, måste bara få tag i dom sista delarna Dx

Och av vad jag kunde komma fram till så är detta klockverk gjort ca 1857
men är inte helt säker. Men det ser så ut i alla fall.

Här är en liten bild på hur mitt ur ser ut på ett ungefär. 
Nu är ju detta helt men det är ett likadant verk~
#1
Hoppas verkligen på att få finna dom sista delarna
så att jag kan bygga ihop det och får det att gå ♥

Och varför lite lite sådär mysig musik till det hela~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0