Sötfisarna~

Sötfisen som älskar godis~
#1

Nytvättad knubbis.
Och gud nej tvättandet var verkligen inte uppskattat men behövligt
eftersom att dom typ började bli gul och inte vita som dom ska
vara... Då behövs det en tvätt oavsett om man vill eller ej!
#2

#3

Men medans jag tvättade dom så upptäckte jag en
sak på Blixten som gjorde mig lite orolig då jag inte
vet vad det är och inte har sett den förr tills jag tvättade
honom idag.(dom har hemskt långt hår har jag upptäckt)

Han har en liten knöl vid svansroten.
Eller precis där svansen börjar.
Eftersom att han redan var nog påverkad av badet så kunde
jag inte undersöka knölen så bra men vad jag kunde komma
fram till så var det en liten hård knöl som inte tycks besvära
honom. Men vad kan det vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0